|
|
|
ΑΠΟ 2η ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ 7 Gup ΓΙΑ 1η ΠΡΑΣΙΝΗ 6 Gup |
||
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΧΕΡΙΩΝ
(ΣΟΥ ΓΚΙ) |
|||||
Ha Dan Ssang Soo Mahk
Kee Jun Gul Jaseh |
Χα
Νταν Σανσου Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
χαμηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” κλειστές γροθιές μπροστινή
στάση |
|||
Sang Dan Ssang Soo Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Σαν
Νταν Σανσου Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
ψηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” κλειστές γροθιές μπροστινή
στάση |
|||
Sang Dan Ssang Soo Soo Do Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Σαν
Νταν Σανσου Σουντο Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
ψηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” χέρι/μαχαίρι μπροστινή
στάση |
|||
Yang Pal Mahk Kee |
Γιανγκ
Παλ Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
διπλή
ταυτόχρονη άμυνα/μπλοκ σε μεσαία και ψηλή θέση |
|||
Tuel Oh Ha Dan Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Χα Νταν Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι χαμηλή άμυνα/μπλοκ μπροστινή στάση |
|||
Tuel Oh Sang Dan Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Σαν Νταν Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι ψηλή άμυνα/μπλοκ μπροστινή
στάση |
|||
Tuel Oh Choong Dan Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Τσουν Νταν Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο χέρι/πόδι
γροθιά στο κέντρο (διάφραγμα) |
|||
Tuel Oh Sang Dan Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Σαν Νταν Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι γροθιά ψηλά (πρόσωπο) μπροστινή
στάση |
|||
Tuel Oh Ahn Ye Seo Bahk Euro Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Αν Ε Σο Μπακ Ουρο Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από μέσα προς τα έξω άμυνα/μπλοκ μπροστινή
στάση |
|||
Tuel Oh Bahk Ye Seo Ahn Euro Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Μπακ Ε Σο Αν Ουρο Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από έξω προς τα μέσα άμυνα/μπλοκ μπροστινή
στάση |
|||
Tuel Oh Ahn Ye Seo Bahk Euro Soo Do Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Αν Ε Σο Μπακ Ουρο Σουντο
Μακι Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από μέσα προς τα έξω με την κόψη του χεριού μπροστινή
στάση |
|||
Tuel Oh Bahk
Ye Seo Ahn Euro Soo Do
Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ
Ο Μπακ Ε Σο Αν Ουρο Σουντο
Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από έξω προς τα μέσα χτύπημα με την κόψη του χεριού μπροστινή
στάση |
|||
καί όλες οι προηγούμενες Συνδυασμοί κινήσεων δύο
ή/και τριών |
|||||
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΔΙΩΝ
(ΤΖΟΚ ΓΚΙ) |
|||||
Dollyo Cha Gi – Yuk Jin (Choong Dan/Sang Dan) Kee Mah Jaseh |
(Ν)τολ (ρ)ιο Τσα
Γκι – Γιουκ Τζιν (Τσουν
Νταν/ Σαν Νταν) Kι Μα Τζασε |
πλάγιο περιστροφικό
λάκτισμα έξω/μέσα (κέντρο-ψηλά) με πλάγιο βήμα |
|||
Yup Cha Gi – Yuk Jin (Choong Dan/Sang
Dan/Ha Dan) Kee Mah Jaseh
|
Γιοπ Τσα Γκι – Γιουκ
Τζιν (Τσουν
Νταν/ Σαν Νταν/ Χα Νταν) Kι Μα Τζασε |
πλάγιο
ευθύ λάκτισμα με την κόψη του ποδιού και προς την φτέρνα, με πλάγιο βήμα |
|||
Ηuryo Cha Gi – Yuk Jin Kee Mah Jaseh |
Χουριο Τσα Γκι – Γιουκ Τζιν Kι Μα Τζασε |
πλάγιο αγκιστρωτό λάκτισμα μέσα/έξω με
την φτέρνα ή το πέλμα, με πλάγιο βήμα |
|||
Ee Dan Yup Cha Gi – Yuk Jin Kee Mah Jaseh |
Ι
Νταν Γιοπ Τσα Γκι – Γιουκ Τζιν Kι Μα Τζασε |
εναέριο
πλάγιο ευθύ λάκτισμα με την κόψη του ποδιού και προς την φτέρνα, με πλάγια κίνηση πλάγια
στάση (στάση του αλόγου) |
|||
Ee Dan Ηuryo Cha Gi – Yuk Jin Kee Mah Jaseh |
Ι
Νταν Χουριο Τσα Γκι – Γιουκ Τζιν Kι Μα Τζασε |
εναέριο
πλάγιο
αγκιστρωτό λάκτισμα μέσα/έξω με την φτέρνα ή το πέλμα,
με πλάγια κίνηση πλάγια στάση (στάση του αλόγου) |
|||
καί όλες οι προηγούμενες |
|||||
ΧΙΟΝΓΚΣ
(ΦΟΡΜΕΣ) |
|||||
ΠΙΑΝ ΑΝ Ι ΝΤΑΝ
(2η ΠΙΑΝ ΑΝ/ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ “Η ΧΕΛΩΝΑ”) 29 κινήσεις ΤΣΙΛ ΣΟΝΓΚ Ι
ΡΟ (2η ΤΣΙΛ ΣΟΝΓΚ/ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ “7 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΡΚΤΟΥ”) 29
κινήσεις καί όλες οι προηγούμενες |
|||||
|
|||||
ΙΛ ΣΟΥ ΣΙΚ ΝΤΕΡΙΟΝ (Αυτοάμυνες από επίθεση
γροθιάς με ένα βήμα) 5η - 6η -
7η (Γκι Τσο
Ο Μπον-Γιουκ Μπον-Τσιλ
Μπον) καί όλες οι προηγούμενες |
|||||
ΧΟ ΣΙΝ ΣΟΥΛ ΝΤΕΡΙΟΝ (Αυτοάμυνες από πιασίματα)
από 14 ετών και άνω Πιάσιμο στον καρπό
(αντίθετα χέρια-δεξί/δεξί) 1 καί όλες οι προηγούμενες |
|||||
ΤΖΑ ΓΙΟΥ ΝΤΕΡΙΟΝ (Ελεύθερος Αγώνας) |
|||||
ΚΙΟΚ ΠΑ (Σπασίματα) από 14 ετών και άνω Sang Dan Kong Kyuk - Γροθιά στο πρόσωπο Bahk Ye Seo Ahn Euro Soo Do Kong Kyuk - Από έξω προς τα μέσα
χτύπημα με την κόψη του χεριού Chit Go Cha Gi - μπροστινό λάκτισμα από επάνω πρός τά κάτω με την φτέρνα Yup Cha Gi - Πλάγιο ευθύ λάκτισμα με
την κόψη του ποδιού και προς την φτέρνα |
|||||
ΘΕΩΡΙΑ |
|||||
Τι γνωρίζετε
για τις φόρμες Πιαν Αν ; Ο δημιουργός
των Πιαν Αν ήταν ο Μάστερ
‘Ανκο Ιτόσου, ο οποίος
πίστευε ότι αν κάποιος κατέχει καλά αυτές τις φόρμες καταλαμβάνεται από ένα
αίσθημα γαλήνης και εμπιστοσύνης στον εαυτό του. Αυτό το συναίσθημα
προέρχεται από την ικανότητα της αυτοάμυνας που δημιουργείται γνωρίζοντας τις
φόρμες αυτές. Ο Μάστερ ‘Ανκο Ιτόσου γεννήθηκε στην
Οκινάουα της Ιαπωνίας Πώς λέγεται η
δεύτερη Πιαναν και πόσες κινήσεις έχει ; Λέγεται Πιαν Αν Ι Νταν και έχει 29 κινήσεις Πώς
συμβολίζονται οι Πιαν Αν φόρμες ; Συμβολίζονται με την Χελώνα
που βαδίζει με ισορροπία και σταθερότητα Πότε & πού
ιδρύθηκε το Tang Soo Do-Moo Duk Kwan (Μου Ντουκ Κβαν) ; Το 1945 στη
Σεούλ της Κορέας Από ποιόν
έγινε το πρώτο Σχολείο Tang Soo Do και πώς λεγόταν ; Έγινε από τον Grand Master Hwang Kee ( Γκραντ Μάστερ Χουάνγκ Κη) και λεγόταν MOO DUK KWAN (Μου Ντουκ Κβαν) |
|||||