|
|
|
ΑΠΟ 2η ΠΡΑΣΙΝΗ 5 Gup ΓΙΑ 3η
ΠΡΑΣΙΝΗ 4 Gup |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΧΕΡΙΩΝ
(ΣΟΥ ΓΚΙ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ssang Jang Kwan Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Σαν Τζαν(γκ) Κουαν Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε
|
σπρώξιμο/χτύπημα με τις 2 παλάμες
μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yuk
Soo (Do) Haechoe Mahk Kee Jun Gul Jaseh |
Γιουκ Σου (Ντο) Χετσο Μακι
Τζουν Γκουλ Τζασε |
άνοιγμα και των δυο χεριών ταυτόχρονα από μέσα προς τα έξω με
τις παλάμες άμυνα/μπλοκ μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ship
Ji Soo Mahk Kee Hu Gul Jaseh |
Σιπ Τζι Σου Μακι Χου Γκουλ Τζασε
|
διπλή
άμυνα-χαμηλή χέρι/μαχαίρι & πίσω από το κεφάλι μέσα/έξω χέρι/μαχαίρι πίσω
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ship
Ji Kwon Mahk Kee Hu Gul Jaseh |
Σιπ Τζι Κουον Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
διπλή
άμυνα-χαμηλή & ψηλή άμυνα πίσω από το κεφάλι μέσα/έξω χέρια γροθιές πίσω
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Choong Dan Ssang Soo Yup Mahk
Kee Hu Gul Jaseh |
Τσουν
Νταν Σανσου Γιοπ Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
στο
κέντρο άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια πίσω
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha Dan Ssang Soo Mahk
Kee Hu Gul Jaseh |
Χα
Νταν Σανσου Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
χαμηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” πίσω
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sang Dan Ssang Soo Mahk Kee Hu Gul Jaseh |
Σαν
Νταν Σανσου Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
ψηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” πίσω στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sang Dan Ssang Soo Soo Do Mahk Kee Hu Gul Jaseh |
Σαν
Νταν Σανσου Σουντο Μακι Χου
Γκουλ Τζασε |
ψηλή
άμυνα/μπλοκ με τα δύο χέρια “X” χέρι/μαχαίρι πίσω
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuel Oh Ahn Ye Seo Bahk Euro Soo Do Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ Ο Αν Ε Σο Μπακ Ουρο Σουντο Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι χτύπημα από μέσα προς τα έξω με την κόψη του χεριού μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuel Oh Kap Kwon Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ Ο Καπ Κουον Κον(γκ) γιόκ
Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι χτύπημα με το πίσω μέρος της γροθιάς μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuel Oh Pal Koop Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ Ο Παλ
Κουπ Κον(γκ) Γιόκ Τζουν Γκουλ Τζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από έξω προς τα μέσα χτύπημα με τον αγκώνα μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tuel Oh Chil Pal Koop Kong Kyuk Jun Gul Jaseh |
Του(ε)λ Ο Τσιλ
Παλ Κουπ Κον(γκ) Γιόκ Τζουν ΓκουλΤζασε |
αντίθετο
χέρι/πόδι από κάτω προς τα επάνω χτύπημα με τον αγκώνα μπροστινή
στάση |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
καί όλες οι προηγούμενες Συνδυασμοί κινήσεων δύο
ή/και τριών |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΔΙΩΝ
(ΤΖΟΚ ΓΚΙ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dwi Ahn Ye Seo Bahk
Euro Cha Gi – Chun Jin Bahl
Cha Gi Jhoon Bee |
Ντουι Αν Ε Σο Μπακ Ουρο
Τσα Γκι – Τσουν Τζιν Μπαλ Τσα Γκι Τσουν Μπι |
από
μέσα προς τα έξω λάκτισμα (ημικύκλιο) περιστρέφοντας το σώμα 180ο (με βήμα μπροστά) θέση
γιά λακτίσματα |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dwi Ηuryo(Dollyo) Cha Gi – Chun Jin Bahl Cha Gi Jhoon Bee |
Ντουι Χουριο{(Ν)τολ (ρ)ιο} Τσα
Γκι – Τσουν Τζιν Μπαλ Τσα Γκι Τσουν Μπι |
πλάγιο
ημικυκλικό λάκτισμα μέσα/έξω με την φτέρνα ή το πέλμα
περιστρέφοντας το σώμα 180ο (με
βήμα μπροστά) θέση
γιά λακτίσματα |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ee Dan Ahn Ye Seo Bahk Euro Cha Gi Bahl Cha Gi Jhoon Bee |
Ι
Νταν Αν Ε Σο Μπακ Ουρο Τσα
Γκι Μπαλ Τσα Γκι Τσουν Μπι |
εναέριο
από μέσα προς τα έξω λάκτισμα (ημικύκλιο) θέση
γιά λακτίσματα |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ee Dan Bahk Ye Seo Ahn
Euro Cha Gi Bahl Cha Gi Jhoon Bee |
Ι
Νταν Μπακ Ε Σο Αν Ουρο Τσα
Γκι Μπαλ Τσα Γκι Τσουν Μπι |
εναέριο
από έξω προς τα μέσα λάκτισμα (ημικύκλιο) θέση
γιά λακτίσματα |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ee Dan Dwi Tora Dollyo Cha Gi Bahl Cha Gi Jhoon Bee |
Ι
Νταν Ντουι Τορα /(Ν)τολ (ρ)ιο Τσα
Γκι Μπαλ Τσα Γκι Τσουν Μπι |
Εναέριο
γυριστό περιστροφικό λάκτισμα με το “κουντεπιε” του
εμπρόσθιου ποδιού (περιστροφή 360ο) θέση
γιά λακτίσματα |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
καί όλες οι προηγούμενες |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΧΙΟΝΓΚΣ
(ΦΟΡΜΕΣ) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΠΙΑΝ ΑΝ ΣΑ
ΝΤΑΝ (4η ΠΙΑΝ ΑΝ/ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ “Η ΧΕΛΩΝΑ”) 27 κινήσεις ΤΣΙΛ ΣΟΝΓΚ ΙΛ
ΡΟ (1η ΤΣΙΛ ΣΟΝΓΚ/ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ “7 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΡΚΤΟΥ”) 38
κινήσεις ΤΣΙΛ ΣΟΝΓΚ Ι ΡΟ (2η ΤΣΙΛ
ΣΟΝΓΚ/ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ “7 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΡΚΤΟΥ”) 29 κινήσεις καί όλες οι προηγούμενες |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΙΛ ΣΟΥ ΣΙΚ ΝΤΕΡΙΟΝ (Αυτοάμυνες από επίθεση
γροθιάς με ένα βήμα) 4η - 5η -
6η - 7η (Σα Μπον-Ο Μπον-Γιουκ
Μπον-Τσιλ Μπον) καί όλες οι προηγούμενες |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΧΟ ΣΙΝ ΣΟΥΛ ΝΤΕΡΙΟΝ (Αυτοάμυνες από πιασίματα)
από 14 ετών και άνω Πιάσιμο/αγκάλιασμα από
πίσω Πιάσιμο με τα δυό χέρια από μπροστά(από τα “πέτα”) καί όλες οι προηγούμενες |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΤΖΑ ΓΙΟΥ ΝΤΕΡΙΟΝ (Ελεύθερος Αγώνας) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΚΙΟΚ
ΠΑ
(Σπασίματα) από 14 ετών
και άνω Ahn Ye Seo Bahk Euro Soo Do Kong Kyuk - Χτύπημα από μέσα προς τα
έξω με την κόψη του χεριού Tuel Oh Sang Dan
Kong Kyuk - Αντίθετο χέρι/πόδι γροθιά στο πρόσωπο Pal
Koop Kong Kyuk - Από έξω προς τα μέσα χτύπημα με τον αγκώνα Ee Dan Dollyo Cha Gi - Εναέριο πλάγιο
περιστροφικό λάκτισμα έξω/μέσα Ee Dan Yup Cha Gi (Kee Mah Jaseh )
- Εναέριο πλάγιο ευθύ λάκτισμα (πλάγια στάση/στάση του αλόγου πέλματα
παράλληλα) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΘΕΩΡΙΑ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πώς λέγεται η
τέταρτη Πιαναν και πόσες κινήσεις έχει ; Λέγεται Πιαν Αν Σα Νταν και έχει 27 κινήσεις Ποιος έφτιαξε
τις φόρμες Τσιλ Σονγκ ; Ο Grand Master Hwang Kee ( Γκραντ Μάστερ Χουάνγκ Κη) Πώς λέγεται η
πρώτη Τσιλ Σονγκ φόρμα
και πόσες κινήσεις έχει ; Λέγεται Τσιλ Σονγκ Ιλ Ρο και έχει 38
κινήσεις Τι σημαίνει Τσιλ Σονγκ ; Σημαίνει 7
αστέρια που θυμίζουν την “Μεγάλη Άρκτο” Μπορείς να μετρήσεις
έως το 10 στα κορεάτικα και στα κινέζικα ;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||